Serwis Gwarancyjny

 

WARUNKI GWARANCJI i SERWISU


1. Firma Kedar-Tech zwana dalej Sprzedawcą gwarantuje Użytkownikowi dobrą jakość
i sprawne działanie urządzenia pod warunkiem instalacji, przechowywania i eksploatacji
urządzenia zgodnie ze wskazówkami zawartymi w Instrukcji Obsługi.

2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 do 24 miesięcy od daty sprzedaży. Okres gwarancji
przedłuża się o czas naprawy (szczegóły w opisie aukcji )

3. Przekazując urządzenie do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania
własnej Karty Gwarancyjnej, bez śladów zmian i ingerencji w jej treść oraz ingerencji
w urządzenie.

4. W przypadku stwierdzenia braku usterek w reklamowanym urządzeniu Użytkownik
obciążany jest kosztami związanymi z transportem towaru oraz czynnościami
diagnostycznymi dokonanymi przez pracownika serwisu.

5. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę sprzętu na sprawny, jeżeli została
stwierdzona wada powstała z winy Sprzedawcy lub Producenta urządzenia.
6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie
pioruna, przepięcie w linii energetycznej lub teleinformatycznej, udarem mechanicznym,
pożarem, zalaniem lub innymi niekontrolowanymi zjawiskami, niezależnym od Sprzedawcy
i Producenta.

7. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej Użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia
urządzenia do serwisu Sprzedawcy na własny koszt. Po wykonanej naprawie, urządzenie
odesłane zostanie na koszt Sprzedawcy.

8. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w terminie 14 dni roboczych, z wyłączeniem
szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa
diagnostyka urządzenia.

9. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku ingerencji w układ
elektroniczny urządzenia (np. dokonanej przez punkt napraw inny niz autoryzowany serwis
sprzedawcy).

10. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku, kiedy pomieszczenie lub
otoczenie, w którym Użytkowane jest urządzenie nie spełnia wymogów określonych
w Instrukcji Obsługi.

12. Aktualne adresy punktu serwisowego
KedarTech Radosław Kulczycki
Ul.sucharskiego 10/10 63-900 Rawicz
Tel 604296857 mail radek.kulczycki@gmail.com

13. Wysyłając urządzenie do serwisu, Użytkownik urządzenia zobowiązany jest przesłać własne
informacje kontaktowe, wskazać adres na który należy odesłać urządzenie oraz załączyć
krótki opis usterki.

14. Gwarancja nie obejmuje dodatkowych akcesoriów dołączonych do urządzenia. 

15. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego
produktu.

16. Postanowienia gwarancji nie mają wpływu na ustawowe prawa konsumenta, zgodne
z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi ani na uprawnienia konsumenta
względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna-sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl